تاريخ : جمعه 25 مهر 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


 

پیروزی های انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در فلسطین و لبنان مقدمه شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است

دکتر جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی امروز چهارشنبه در دیدار با رمضان عبدالله رهبر جهاد اسلامی فلسطین با ابراز خشنودی از پیروزی های ملت فلسطین تاکید کرد: پیروزی های انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در فلسطین و لبنان مقدمه شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است.



تاريخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


بازدیددوساعته دکترجلیلی ازهفتمین جشنواره نانو

دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی صبح امروز چهارشنبه ضمن بازدید از هفتمین جشنواره فناوری نانو، با غرفه داران نمونه، نخبگان جوان و محصولات دانش بنیان آنها از نزدیک آشنا شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بدو ورود به این جشنواره علمی که دستاوردهای دانشمندان جوان کشورمان را به تصویر کشیده بود، مورد استقبال مسئولان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو قرار گرفت.
DSCF3324


تاريخ : چهار شنبه 16 مهر 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دعوت نیروهای‌ انقلاب به دفاع مقدس از « دفاع مقدس»!

پنجشنبه گذشته همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام، دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی در جمع پرشور مردم مومن همدان؛ دفاع مقدس از «دفاع مقدس» را وظیفه امروز نیروهای انقلاب دانست و طی سخنان مبسوطی مبانی و ابعاد گوناگون این وظیفه را تشریح کرد.

 



تاريخ : دو شنبه 7 مهر 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


معرفی کتاب «یار کجاست؟»

یکی از بهترین سفرنامه‌های حج

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از مطالعه‌ی این کتاب، در تقریظی بر آن نگاشتند: بار دیگر موسم حج شد و وقت انس و معاشقه‌ی من با سفرنامه‌های حج. دود کبابی به ضرورت، با مصداقی از «وصف‌العیش، نصف‌العیش»؛ و «ماشاءالله کان». اما بی‌شک این یکی از بهترین سفرنامه‌های حج است که من خوانده‌ام.

خبرگزاری فارس: بهترین سفرنامه‌ حج که رهبر انقلاب خواندند+عکس

 

 


تاريخ : دو شنبه 7 مهر 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


بسم الله الرحمن الرحیم

 

به نام خداوندی که هستی و انسان را خلق کرد. خداوندی که هستی را بیهوده نیافرید و انسان را پس از آفرینش رها نکرد بلکه هدف از آفرینش انسان را رسیدن به کمالی متعالی قرار داد. به انسان عقل داد تا با یاری جنود عقل بتواند در برابر سپاه جهل بایستد و سپاس خدایی را که پیامبران را فرستاد تا راهنمای جنود عقل در برابر جهل باشند و مانع غلبه تاریکی بر انسان ها شوند.

 

بشر امروز شاهد تمدنی است که از چند قرن پیش به نام روشنگری، انسان را به تاریکی مضاعف کشانده است. تعریف ناقص از حقیقت و هستی ظلم بزرگ جاهلیت مدرن به انسان است. این نگاه که مملو از تحقیر انسان است کرامت و آزادی واقعی او را نادیده گرفته و ابعاد شخصیتی انسان را محدود می کند. در این نگاه حیات انسان در دوره ای کوچک خلاصه و حرکت به سوی کمال از او گرفته می شود.

 

 

 

 

 

 

 



آخرين مطالب ارسالي :
ابر برچسب
نويسندگان
وبلاگ دوستان
» ابزار وبلاگ
» خرید لایسنس نود32
» زنگ معرفت
» مهدی موعود (عج)
» صرفه جهت خنده
» تهاجم فرهنگی
» طب الشریف
» دانلود مداحی و مولودی
» انتخابات11
» ملکوت
» اهل بیت (علیهم السلام)
» جام نیوز
» همراهان مردمی سعید جلیلی در تهران
» ستاد مردمی دکتر جلیلی استان فارس
» ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» صیغه یابی
» جلو پنجره زوتی
» درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حمایتی از دکتر سعید جلیلی و آدرس http://dr.saeeidjalili.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
مقتدر مظلوم
امكانات وبلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 6638
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



free glitter text and family website at FamilyLobby.com



دایرکتوری افسران ارزشی

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم

طرفدار دکتر سعید جلیلی

جنبش وبلاگي من راي مي دهم

تمامي حقوق اين وب متعلق به دیدار دکتر جلیلی با رمضان عبدالله رهبر جهاد اسلامی فلسطین 93/7/23 بوده و کپي برداري بدون ذکر منبع حرام مي باشد