تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


 
تحلیل رسانه‌های خارجی از کاندیداتوری دکتر جلیلی

 

تحلیل شبکه الجزیره جالب توجه هست که تیتر خود را به رقابت جلیلی با هاشمی اختصاص داده است و این 2 نفر را از مهم ترین نامزدهای ریاست جمهوری معرفی کرده است که تفکراتی کاملا متمایز و متقابل هم دارند.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، پس از اتفاقات بزرگ بعد از ظهر شنبه گذشته در ستاد انتخاباتی وزارت کشور و تغییر کامل صحنه انتخابات، فضای رسانه ای خارج از ایران نیز تحت تاثیر اعلام کاندیداتوری افراد صاحب نام قرار گرفت و تیتر اول بسیاری از خبرگزاری ها و روزنامه های بیگانه به پوشش بازتاب خبری انتخابات ایران اختصاص یافت.
در این میان فصل مشترک بسیاری از این اخبار را میتوان در پوشش کامل خبر ثبت نام دکتر سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دانست که بسیاری از تحلیلگران غربی و عربی را شگفت زده کرده و باعث تغییر زمین بازی انتخابات شده است.

           16

 



تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


خبرهای ثبت نام حتی در اردوی طرفداران حکومت هم چند دستگی ایجاد کرد و مهمترین بحث گروه‌های مختلف تغییر جهت و حمایت از سعید جلیلی به عنوان کاندیدای مورد پذیرش حکومت است. مطابق گزارشی که در وبسایت رسمی ستاد آقای جلیلی منتشر شده است، او طرفداران بسیاری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارد. بسیاری از طرفداران قالیباف هم چرخشی به سمت جلیلی کرده اند.
 


تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


آقای جلیلی یکی از بهترین گزینه های کاندیداتوری ریاست جمهوری است، اینکه الان ما به چه نتیجه ای رسیده باشیم و چه جمع بندی است هنوز این جمع بندی وجود ندارد ولی قطعا آقای جلیلی یکی از بهترین گزینه های نیروهای حزب الله است و در آن شکی نیست.

 



تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


لوموند به ترتیب کاندیداتوری آقایان هاشمی رفسنجانی، سعید جلیلی، و اسفندیار رحیم مشایی را مهمترین وقایع روز آخر ثبت نام ها عنوان کرد و در خصوص هر کدام از این سه چهره به نکاتی اشاره کرد. مطلبی که درباره سعید جلیلی در این یادداشت ذکر شده علاوه بر قاطعیت وی در خصوص مذاکرات 1+5، حضور وی در جنگ ایران و عراق و جانبازی ایشان است.

9day-1

 



تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


رئیس‌جمهور نباید با بنز تردد کند و خانه آنچنانی داشته باشد
-دیده می‌شود بعضی کاندیداها می‌گویند من با آمریکا مذاکره می‌کنم و مشکل تحریم‌ها را برمی‌دارم که این سخن بیشتر به جُک شبیه و خنده‌دار است‌.

-کسانی که دنبال اشرافی‌گری هستند آیا می‌شود به آنها اعتماد کرد. بر همین اساس باید به کسی رای داد که مورد اعتماد است.

-بر اساس فرمایش رهبری کاندیدا باید به خدا، انقلاب و مردم ایمان داشته باشند و نترس و مقاوم باشند و با یک اخم آمریکا نترسند.

-رئیس‌جمهور باید ساده‌زیست باشد؛ این نمی‌شود که با بنز برود و بیاید و خانه آنچنانی داشته باشد؛ همچنین باید به طبقات محروم توجه کند و دلش به حال محرومان بسوزد.

-مقام معظم رهبری در ابتدای سال بحث حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مطرح کردند که بار معنایی خود را دارد.حماسه یک کار خاص است وگرنه کار اقتصادی و سیاسی معمولی حماسه نیست حماسه آن کاری است که یک گروه خط‌شکن در میدان جنگ انجام می‌دهد و خط دشمن را با سینه‌سپر کردن و ایثار می‌شکند.


تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


سعید جلیلی؛ دیپلماتی که کم‌ حرف‌ می‌زند اما قاطعانه و انقلابی   

سالها در وزارت خارجه کار می کرد با اتوبوس و مترو از کرج می آمد سر کار. تلفن همراه که نداشت ثابت را هم خارج از نوبت با امتیاز جانبازی نگرفته بود. می گفت ما در خدمت انقلابیم نه انقلاب در خدمت ما.

سعید جلیلی

 



تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


پیشرفت بیشتر با دفاع از حقوق مردم ایران محقق میشود

آیا رهبری از شما حمایت می کند؟ آیا اعلام نامزدی هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی، شما را برای نام نویسی در انتخابات ترغیب کرد؟ آیا سیاست‌های هسته‌ای ایران در صورت روی کار آمدن آقای هاشمی تغییر می‌کند؟ آیا نامزدهای ائتلاف 1+2، مانند ولایتی یا قالیباف، به نفع شما کنار می روند؟

  دیپلماسی ایرانی؛ سعید جلیلی می گوید مهمترین موضوعاتی که در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور ایران دنبال خواهد کرد، ارتقاء پیشرفت، عدالت و مقاومت خواهد بود. او می گوید این رویکرد بر مبنای تجربه هایی است که از مقام مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی به دست آورده است. به گفته جلیلی، درک وی این است که هر چه بیشتر بر اصول داخلی و مذهبی تمرکز شود، بیشتر می توان ظرفیت لازم برای حرکت به سوی پیشرفت و مقاومت در برابر خواسته های جامعه بین المللی را ایجاد کرد. این نکته هایی است که دبیر شورای عالی امنیت ملی کنونی ایران در گفت و گوی اخیر با روزنامه فایننشال تایمز مطرح کرده و آنچه در زیر می خوانید متن این مصاحبه است.

سعید جلیلی در استانبول

متن مصاحبه را در ادامه مطلب بخوانید

 



تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


الحیات چاپ لندن جلیلی را یکی از رقیبان اصلی انتخابات ایران دانست و نوشت: اصولگرایان به زودی برگه های انتخاباتی خود را برای حمایت از یک کاندیدا مرتب خواهند کرد که این نامزد ممکن است جلیلی باشد.

گاردین

 

به گزارش سایت حیات طیبه، ورود دکتر سعید جلیلی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ و اعلام رسمی کاندیداتوری ایشان واکنشهای گوناگونی را در پی داشت و رسانه‌های منطقه ای و جهانی هر کدام از زاویه ای خاص به تحلیلی آن پرداختند. گزارش حاضر بخش کوچکی از این واکنش هارا مرور می نماید:

خبرگزاری شین‌هوای چین ورود سعید جلیلی به صحنه انتخابات را «غافلگیر کننده» ارزیابی کرد و خبرگزاری فرانسه در این‌باره گزارش داد: ورود جلیلی به صحنه، امید طرفداران رهبری را افزایش داد و شور و شوق جدیدی در آنها ایجاد کرد و باعث شگفتی کاندیداهای موجود شد.

الاهرام روزنامه مصری در این باره نوشت: با ورود جلیلی و هاشمی رفسنجانی تنور انتخابات در ایران به شدت داغ شده و باید در آینده نزدیک شاهد رقابت تنگاتنگی باشیم.

بی بی سی در تحلیلی اعلام کرد: با ورود سعید جلیلی حالا باید خیلی‌ها تصمیم بگیرند بمانند یا بروند.

روزنامه سوئیسی «تریبون ژنو» از سعید جلیلی به عنوان یکی از وزنه های سنگین انتخابات آینده ایران نام برد و نوشت: جلیلی نماینده مستقیم ایاران در مذاکرات با قدرت های بزرگ جهانی می باشد که سرسختی او در این مذاکرات زبانزد است.

الحیات چاپ لندن جلیلی را یکی از  رقیبان اصلی انتخابات ایران دانست و نوشت: اصولگرایان به زودی برگه های انتخاباتی خود را برای حمایت از یک کاندیدا مرتب خواهند کرد که این نامزد ممکن است جلیلی باشد.

خبرگزاری اسپانیا پیش بینی کرد: با رقابتی شدنفضای انتخابات ایران سای نامزدهای اصولگرا سرانجام به نفع جلیلی کنار می روند و صدای آمریکا در این باره گفت: با آمدن جلیلی منتقدان حکومت ایران بیم دارند که وی پیروز نهایی انتخابات ۹۲ باشد.

بی بی سی درگزارشی مفصل به تحلیل موضوع کاندیداتوری سعید جلیلی پرداخته و با اذعان به پتانسیل‌های گونگون جلیلی شانس او را برای پیروزی بالا دانست و یاد آور شد :سعید جلیلی ویژگی هایی دارد که می تواند وی را به ستاره نوظهور این دور از رقابت ها تبدیل کند ، وی حاشیه ای ندارد و نام او در هیچ پرونده سیاسی و اقتصادی مطرح نیست و چه در سخن و چه در عمل ، تابع خط و نگاه رهبری است.



آخرين مطالب ارسالي :
ابر برچسب
نويسندگان
وبلاگ دوستان
» ابزار وبلاگ
» خرید لایسنس نود32
» زنگ معرفت
» مهدی موعود (عج)
» صرفه جهت خنده
» تهاجم فرهنگی
» طب الشریف
» دانلود مداحی و مولودی
» انتخابات11
» ملکوت
» اهل بیت (علیهم السلام)
» جام نیوز
» همراهان مردمی سعید جلیلی در تهران
» ستاد مردمی دکتر جلیلی استان فارس
» ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حمایتی از دکتر سعید جلیلی و آدرس http://dr.saeeidjalili.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
مقتدر مظلوم
امكانات وبلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 6802
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



free glitter text and family website at FamilyLobby.com



دایرکتوری افسران ارزشی

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم

طرفدار دکتر سعید جلیلی

جنبش وبلاگي من راي مي دهم

تمامي حقوق اين وب متعلق به الجزیره: رقابت بین جلیلی و هاشمی است بوده و کپي برداري بدون ذکر منبع حرام مي باشد