تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


شیرازشیراز

دکتر جلیلی روز یکشنبه به شیراز سفر کرد و با استقبال گسترده مردم این شهر مواجه شد. این نماهنگ از حضور دکتر جلیلی در شیراز تهیه شده است.

لینک دانلود در ادامه مطلب



تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


farhangi
در میان این هنرمندان، می‏توان به نام شاعران شاخصی چون دکتر علیرضا قزوه، استاد یوسفعلی میرشکاک، استاد قادر طهماسبی، ناصر فیض، علی محمد مودب، دکتر محمدمهدی سیار، میلاد عرفان‏پور، حسین اسرافیلی و از میان سینماگران به چهره‏ هایی چون ابوالقاسم طالبی، نادر طالب‏ زاده و فرج‏ الله سلحشور و در میان نویسندگان به اساتیدی چون محمدرضا سرشار، گلعلی بابایی (نویسنده شاخص دفاع مقدس)، سیدناصر حسینی‏ پور (نویسنده کتاب «پایی که جاماند») و شهریار زرشناس (اندیشمند و پژوهشگر) اشاره کرد.


تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، گروه سرود کانون فرهنگی هنری کریم آل آلله (ع) در حمایت از پرچم دار گفتمان مقاومت، دکتر سعید جلیلی سرودی را همخوانی کرده اند که تقدیم هوادارن دکتر سعید جلیلی و مخاطبین سایت می شود.



تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


سونامی جلیلی در شیراز/ حامیان جلیلی در استان فارس سنگ تمام گذاشتند/ گزارش تصویری

ورزشگاه شهید دستغیب شیراز شاهد پرشورترین همایش تبلیغاتی کاندیداها در ایام انتخابات ریاست جمهوری بود که هزاران نفر از حامیان دکتر سعید جلیلی را در خود جای داد. دکتر جلیلی در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود، به استان ما آمده بود و پس از از آنکه در دانشگاه شیراز مورد استقبال جمعی از استادان و دانشجویان قرار گرفت، به زیارت قبور مطهر پنج شهید گمنام در این دانشگاه رفت.



تاريخ : دو شنبه 20 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


حامیان سعید جلیلی بزرگترین تجمع انتخاباتی در شیراز را رقم زدند/ عکس

سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم بعد از ظهر یکشنبه با سفر به شیراز در جمع حامیان خود حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
بنابراین گزارش جلیلی در بدو ورود به شیراز با حضور در دانشگاه شیراز به زیارت قبور شهدای گمنام دانشگاه رفت.
دکتر جلیلی همچنین با آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

سعید جلیلی در آخرین برنامه سفر به شیراز در جمع حامیان خود در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب به سخنرانی پرداخت.

 



تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


مشروح کامل صحبت های دکتر جلیلی در شبکه خبر+فیلم و صوت

چرا نباید ارزش افزوده را در خود کشور نسبت به تولیدات اعمال کنیم. نفت یکی از مهمترین عرصه های ماست چرا باید خام فروشی کنیم؟ چرا باید مواد اولیه پتروشیمی را صادر کنیم؟ باید ارزش افزوده به اینها بیفزاییم. چرا باید هلو از کشور ما برود و در یکی از کشورهای همجوار به آبمیوه تبدیل شده و دوباره به کشور ما بیاید؟

برنامه گفت‌وگوی ضبط شده دکتر جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سه شنبه شب از شبکه خبر پخش شد.

 

 



تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


برنامه‌های دکتر جلیلی منتشر شد

قسمتی از برنامه‌های  دکتر جلیلی برای اداره دولت بعدی منتشر می شود.



تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


وحید جلیلی: ما هم می‌توانستیم برای جذاب تر شدن تبلیغات خود برنامه 700 صفحه‌ای ارائه دهیم

بردار سعید جلیلی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه های سعید جلیلی نیز گفت: این روزها شاهد هستیم که نامزدهای مختلف برنامه‌های ۴۰۰ و یا ۵۰۰ صفحه‌ای ارائه می دهند و ما هم می‌توانستیم برای جذاب تر شدن تبلیغات خود برنامه ۷۰۰ صفحه‌ای ارائه دهیم اما باید دید آیا کسی این برنامه‌ها را ورق می‌زند و همچنین توجه داشته باشیم که هنوز دو سال و نیم تا پایان اجرای برنامه پنجم توسعه که مدت ها توسط کارشناسان مختلف بر روی آن کار شده، باقی مانده و رئیس جمهور آینده باید اول تکلیف خود را با برنامه‌های موجود مشخص کند.

 



تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


مشروح کنفرانس خبری رئیس ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان فارس/ گزارش تصویری

صبح چهارشنبه کنفرانس خبری با حضور رئیسی دبیر ستاد دکتر جلیلی در فارس در محل ستاد مرکزی تشکیل شد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان فارس دبیر ستاد دکتر جلیلی در استان فارس در پاسخ به اینکه آقای جلیلی را وابسته به کدام طیف یا نهاد می دانید گفت:ما این خط ...

 



تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


 
پیروز نبرد سایبری وجنگ روانی کیست؟

در رای گیری مجازی سایت معتبر جام نیوز دکتر سعیدجلیلی با فاصله زیادی پیش تاز است/همچنین دراکثر استانها رای ها تفکیک شده ودرنوع خود جالب هست

شما هم ضمن ثبت نام به کاندیدای مورد نظر خود رای دهید

یا علی

http://www.jamnews.ir/fans

map

 



تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


جلیلی در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما:
در عرصه فرصت‌ها نیز باید بتوانیم تمام فرصت‌های کشور را به موقع و درست هدایت کنیم؛ ساختار اجرایی کشور باید گونه‌ای باشد که ظرفیت‌های نهفته کشور در حوزه نرم‌افزار و سخت افزار آزاد شود. بعضاً الان شاهدیم که در حوزه اقتصاد، آحاد جامعه بیشتر نگرانند که اگر بخواهند ظرفیتی را اجرا کنند، ساختار اجرایی کشور مانع آنهاست.

بهگفت وگوی ویژه خبری

 



تاريخ : شنبه 4 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


وظیفۀ رئیس جمهور آزاد کردن همۀ ظرفیتها برای تحقق گفتمان انقلاب اسلامی است

اگر در سوم خرداد “یاعلی” گفتیم و خرمشهر آزاد شد، «یاعلی» صرفا رمز گفتمان نبود؛ بلکه رمز پیشرفت بود و بر این اعتقادیم آن «یاعلی» که توانست خرمشهر را آزاد کند، می‌تواند بسیاری از ظرفیت‌های کشور را در بسیاری از عرصه‌ها آزاد کند.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، اولین همایش انتخاباتی دکتر سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری با عنوان «مقاومت، رمز پیشرفت» عصر جمعه سوم خرداد -همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی- در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.

 



تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


در قرعه کشی که ساعتی پیش با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدها از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.

 
خبرگزاری فارس: جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری از سیما

به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس، در مراسم قرعه کشی که با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدها شامل مناظره‌های مشترک، گفت‌وگوهای رادیویی و مستندهای تبلیغاتی آنها از شبکه های رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.

 



تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


ساخت فیلم تبلیغاتی دکتر جلیلی در یک اقدام ابتکاری و کلیشه شکن به طور همزمان به چند گروه از مستندسازان جوان کشور سپرده شده است. و فیلم نهایی از بین مجموعه آثار ارائه شده انتخاب خواهد شد.

فیلم



تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دکتر علی باقری به ریاست ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری منصوب شد.

علی باقری



تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


جلیلی، مرد 47 ساله ای است که مدیریت شورای عالی امنیت ملی ایران را از سال 2007 در اختیار داشته و مسئولیت مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+1 را بر عهده دارد. او که دکترای علوم سیاسی خود را ازدانشگاه امام صادق دریافت کرده است، تبدیل به چهره ای آشنا برای مردم ایران شده است که پرونده هسته ای ایران را به پیش می برد.

روزنامه گاردين انگليس درباره جليلي نوشت: "جلیلی، مرد 47 ساله ای است که مدیریت شورای عالی امنیت ملی ایران را از سال 2007 در اختیار داشته و مسئولیت مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+1 را بر عهده دارد. او که دکترای علوم سیاسی خود را ازدانشگاه امام صادق دریافت کرده است، تبدیل به چهره ای آشنا برای مردم ایران شده است که پرونده هسته ای ایران را به پیش می برد. 

به گزارش رجانيوز، پس از اتفاقات بزرگ در ستاد انتخاباتی وزارت کشور و تغییر کامل صحنه انتخابات، فضای رسانه ای خارج از ایران نیز تحت تاثیر اعلام کاندیداتوری افراد صاحب نام قرار گرفت و تیتر اول بسیاری از خبرگزاری ها و روزنامه های بیگانه به پوشش بازتاب خبری انتخابات ایران اختصاص یافت.

 



تاريخ : چهار شنبه 1 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


رئیس جمهور باید تولید ثروت کند و در مدیریت اقتصادی جامعه تدبیر داشته باشد و به دنبال نشر عیوب مردم نباشد، شعارها و ارزشهای خود را تغییر ندهد و باید زندگی متوسط داشته باشد.

به گزارش سایت حیات طیبه، به نقل از نسیم، استاد حسن رحیم‌پور ازغدی در حضور جمعی از طلاب و دانشجویان در موسسه فرهنگی سیدالشهدا به تبیین ویژگی های یک نامزد اصلح از دیدگاه امیر مومنان(ع) پرداختند.

رحیم پور



تاريخ : چهار شنبه 1 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


سعید جلیلی، غلامعلی حدادعادل، محسن رضایی، حسن روحانی، محمدرضا عارف، محمد غرضی، محمدباقر قالیباف، علی‌اکبر ولایتی ۸ نامزد تأیید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان هستند.

 

خبرگزاری فارس: ۸ نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم+ زندگی‌نامه

 

به گزارش خبرنگار سیاسی  خبرگزاری فارس وزارت کشور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در اجرای ماده 60 قانون انتخابات ریاست جمهوری اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تایید شورای  محترم نگهبان قرار گرفته است به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر اعلام می‌شود:

1- سعید جلیلی

 

2- غلامعلی حداد عادل

 

3- محسن رضایی

 

4- حسن روحانی

 

5- محمدرضا عارف

 

6- محمد غرضی

 

7- محمدباقر قالیباف

 

8- علی اکبر ولایتی

 



آخرين مطالب ارسالي :
ابر برچسب
نويسندگان
وبلاگ دوستان
» ابزار وبلاگ
» خرید لایسنس نود32
» زنگ معرفت
» مهدی موعود (عج)
» صرفه جهت خنده
» تهاجم فرهنگی
» طب الشریف
» دانلود مداحی و مولودی
» انتخابات11
» ملکوت
» اهل بیت (علیهم السلام)
» جام نیوز
» همراهان مردمی سعید جلیلی در تهران
» ستاد مردمی دکتر جلیلی استان فارس
» ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حمایتی از دکتر سعید جلیلی و آدرس http://dr.saeeidjalili.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
مقتدر مظلوم
امكانات وبلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 6813
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



free glitter text and family website at FamilyLobby.com



دایرکتوری افسران ارزشی

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم

طرفدار دکتر سعید جلیلی

جنبش وبلاگي من راي مي دهم

تمامي حقوق اين وب متعلق به نماهنگ: حضور دکتر جلیلی در شیراز بوده و کپي برداري بدون ذکر منبع حرام مي باشد