تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دکتر مسعود درخشان از اساتید برجسته علم اقتصاد در ایران است که آثار او در حوزه اقتصاد سنجی و ریاضی به عنوان کتاب درسی در دانشکده های اقتصاد تدریس می شود. درخشان از جمله نظریه پردازانی است که علیرغم تحصیل و سال ها تدریس در دانشگاه های غرب مرعوب نظام های کاپیتالیستی نیست و تلاش می کند تا متناسب با نیاز های جامعه انقلابی ایران جنبش نرم افزاری در حوزه اقتصاد را فعال کند.



تاريخ : چهار شنبه 5 تير 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


 

 

دیدار مسئولان و كاركنان قوه قضائیه با رهبر انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس، مسئولان و قضات دستگاه قضایی، با تشكر از اقدامات دستگاه قضا، حماسه عظیم و حقیقی ملت بصیر و هوشمند ایران را در انتخابات 24 خرداد، كاری كارستان خواندند و با تأكید بر ضرورت كمك به رئیس جمهور منتخب افزودند: شكست همه جانبه برنامه ها و اهداف دشمنان، تجلی اعتماد عمومی ملت به نظام اسلامی و مجریان و ناظران انتخابات، وجود امنیت پایدار به عنوان زیر ساخت پیشرفت و آبادانی، نجابت و قانون پذیری نامزدهای دیگر در قبال رئیس جمهور منتخب، و استحكام و اقتدار جمهوری اسلامی در دفاع از منافع ملت از نكات مهم انتخابات اخیر بود.
در این دیدار كه در آستانه سالگرد حادثه هفتم تیر 1360 و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تجلیل از شخصیت برجسته و نورانی آیت‌الله بهشتی افزودند: در آن جنایت خبیثانه، شخصیتهای برجسته، علمای بزرگ و خدمتگزاران صادق به شهادت رسیدند اما چهره پلید منافقین و حامیان مستكبر آنها نیز برای ملت افشا شد و این دستاورد بزرگی بود كه عملاً امكان حیات منافقین را در كشور از بین برد و برای جمهوری اسلامی سرنوشت ساز شد.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با تشكر از سخنان مفید و روشنگر آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در این دیدار افزودند: باید از اقدامات و تلاشهای ارزنده مسئولان و كاركنان شریف دستگاه قضایی حقیقتاً تشكر كرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «سلامت» و «كارآمدی» قوه قضاییه را دو هدف راهبردی و همیشگی دستگاه قضا خواندند و تأكید كردند: این دو هدف عالی، باید در تمام برنامه ها و اقدامات مورد توجه كامل قرار داشته باشد تا دستگاه قضایی به مجموعه ای كاملاً كارآمد و سالم تبدیل شود.
ایشان كارآمدی و سلامت دستگاه قضا را موجب رضایت و احساس امنیت مردم برشمردند و افزودند: دستگاه قضا باید به جایی برسد كه هر مظلومی بتواند خود را به ساحل امن آن برساند و در مقابل ظلم بایستد.
رهبر انقلاب مراقبت دائم و پیگیری مستمر را زمینه ساز تحقق اهداف قضایی خواندند و خاطرنشان كردند باید با صیانت و هوشیاری، فاصله فعلی تا قوه قضاییه مطلوب اسلامی را پر كرد.

ایشان افزودند: البته پیمودن این راه سخت، به زمان نیاز دارد اما مهم این است كه همه حركتها در جهت پر كردن خلاء ها و رسیدن به نتیجه مطلوب باشد.

 

بقیه در ادامه مطلب



آخرين مطالب ارسالي :
ابر برچسب
نويسندگان
وبلاگ دوستان
» ابزار وبلاگ
» خرید لایسنس نود32
» زنگ معرفت
» مهدی موعود (عج)
» صرفه جهت خنده
» تهاجم فرهنگی
» طب الشریف
» دانلود مداحی و مولودی
» انتخابات11
» ملکوت
» اهل بیت (علیهم السلام)
» جام نیوز
» همراهان مردمی سعید جلیلی در تهران
» ستاد مردمی دکتر جلیلی استان فارس
» ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حمایتی از دکتر سعید جلیلی و آدرس http://dr.saeeidjalili.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
مقتدر مظلوم
امكانات وبلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



free glitter text and family website at FamilyLobby.com



دایرکتوری افسران ارزشی

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم

طرفدار دکتر سعید جلیلی

جنبش وبلاگي من راي مي دهم

تمامي حقوق اين وب متعلق به “جهاد اقتصادی دانش‌بنیان ” نوشتاری از دکتر مسعود درخشان بوده و کپي برداري بدون ذکر منبع حرام مي باشد